مراحل پیشرفت در کلمات کلیدی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



برای پیشرفت در رتبه ی سایتی که تازه راه اندازی شده باید با فنون و مراحل انتخاب کلمات کلیدی آشنا پیدا کرد همچنین با استفاده از ترفندهای دیگر می توانید سایت خود را به صفحات اول گوگل برسانید همانطور که قبلا گفته شد شناخت تجارت خود و همچنین شناسایی رقبای خود اولین و مهمترین هدف در انتخاب کلمات کلیدی سایت شما می باشد.

مراحل-پیشرفت-در-کلمات-کلیدی

اگر به تازگی دارای یک وب سایت در حرفه ی خود شده اید بهتر است بدانید که موفقیت در وب سایت شما به سه عامل زیر وابسته است:

• محتوای تازه و مفید و همچنین سرعت ایندکس شدن صفحات سایت شما

• شناسایی میزان موفقیت رقبای وب سایت شما در زمینه ی انتخاب کلمات کلیدی؛شناسایی کلمات کم رقابت و کسب رتبه مناسب در نتایج گوگل می تواند در وضعیت وبسایت تاثیر مثبتی داشته باشد

• شناسایی زمان لازم برای کسب رتبه مناسب در کلمات کلیدی هر صفحه

در اینجا می خواهیم تا شما را با مراحل پیشرفت در کلمات کلیدی آشنا کنیم.در قدم اول باید به مشخص کردن کلماتی که برایتان مهم است بپردازید برای این کار می توانید کلماتی که رقبای شما در صفحات اول تا سوم گوگل هستند را شناسایی کرده و بر روی آن ها تمرکز کنید،همچینین می توانید به تعیین کلمات عمومی و اختصاصی حرفه ی خود بپردازید.

در قدم بعد می توانید به استفاده از کلمات عمومی و تخصصی در متون وب سایت بپردازید برای این کار می توانید مقاله ای را در زمینه ی کاری خود منتشر کنید.

انجام اقدام های بالا در مدت زمان مشخصی می تواند تعداد ورودی های شما را از گوگل افزایش دهد و به دنبال آن امکان دریافت سفارش از سایت شما افزایش می باید.عضویت در شبکه های اجتماعی و همچنین دریافت لینک های مفید می تواند جایگاه شما را در بین رقبایتان بهبود بخشد.

شما می توانید با مراجعه به انجمن های تخصصی و همچنین سوالات کاربران در انتخاب کلمات کلیدی از آن ها ایده بگیرید و یا با استفاده از ابزار Keyword Planner می توانید به انتخاب کلمات کلیدی پرجستجو دسترسی پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش بهینه سازی سایت و آدرس seositedesign4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com